Biodata Penuh Janna Nick 2019

Biodata Janna Nick ialah maklumat yang akan admin kongsikan pada hari ini penuh dengan foto profil, facebook, instagram dan twitter Janna Nick  dan juga tak tertinggal agama dan siapa nama teman lelaki daripada Janna Nick juga nak admin kongsikan kepada korang semua. Buat korang yang sangat meminati Janna Nick jangan sampai terlewat maklumat Biodata dan Profile Penuh pelakon kesukaan korang dibawah ni. ( Baca juga : Nama Pelakon Drama Anak Jalanan )

Biodata Penuh Janna Nick 2016

Gambar Janna Nick memang ramai sangat dicari di internet terutama oleh para peminatnya yang memang sangat mengidolakan pelakon comel yang satu ni. Selain daripada foto juga para peminatnya mencari maklumat nama penuh, apa hobi, tarikh lahir, makanan kegemaran, minuman favorite, filem kegemaran, lagu dan penyanyi / band kegemaran, bahkan sampai nombor telefon bimbit daripada Janna Nick juga ramai dicari di dunia maya. Untuk itulah saya akan berusaha mengkongsikan sepenuh mungkin Biodata dan Profile Janna Nick apa saja yang nak korang ketahui dari pelbagai sumber yang dipercayai.

Profil Janna Nick yang nak saya kongsikan dibawah ni akan membuat korang bertambah tahu dan mengenal lebih dalam pelakon kegemaran korang yang memang sangat cantik dan sangat sangat berbakat ini. Kemampuan lakonannya sudah tidak diragukan lagi dengan kejayaannya melakonkan setiap peranan yang beliau mainkan di setiap drama / filem yang Janna Nick lakonkan.

biodata profil janna nick 2016

Apabila korang nak cari tahu credit card comparison, best rewards credit card balance transfer, reserve hotel room bookings online, cheapest site to book hotels, book hotels cheap online, fineartprint still life modern painting, famous artists paintings, contemporary artists, watercolor art paintings, bank lending, private banking, open a bank account online, corporate savings bank, retail banking, personal bank account, bank business savings account, life insurance quotes online, international health insurance, car insurance groups, low cost car insurance comparison, cheap motor car insurance, car insurance quotes online, insurance quotes for car, short term cheap vehicle car insurance, compare online car insurance quotes agent, direct best auto car insurance, cheap car insurance quotes for young drivers, international medical insurance, commercial auto insurance, free quote for car insurance, instant new car corporate insurance quote, motor insurance quote vehicle insurance, landlord insurance, car insurers, health insurance plans policies, compare comprehensive car home vehicle insurance quotes, sports car insurance for young drivers, private health insurance, car insurance compare health insurance, cheap auto travel aa car insurance, group life travelers insurance, home motor insurance quotes
buy cheap car auto insurance online quote, life insurance companies agency, business trip travel insurance quote, best car annual travel insurance, business property insurance, medical family catastrophic health insurance providers nak admin kongsikan di lain masa.

Inilah Biodata Penuh Janna Nick :

Nama Penuh           : Nurul Jannah Binti Muner
Nama Komersial     : Janna Nick
Tempat Lahir          : Sungai Petani, Kedah
Tarikh Lahir            : 1 Jun 1995
Agama                    : Islam
Adik Beradik           : Anak ke 2 daripada 4 beradik (1 Lelaki 3 Perempuan)
Keturunan               : Cina, Pakistan & Thai
Kerjaya Muzik         : Genre Pop ( Vocal )
Pendidikan             : Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Pendang
                               Sekolah Menengah Kebangsaan Convent Bukit Nanas
                               Sekolah Menengah Kebangsaan Danau Kota (SPM - kerana tidak minat aliran sains)
                                Pencapaian Akademik : Mendapat 6A 2B+ dalam SPM
Akaun Facebook       : https://www.facebook.com/jannanick95
Akaun Instagram      : @jannanick
Akaun Twitter            : @jannanick95


Lakonan Drama :

- Jodoh
- Jodoh 2
- Anak Ke-5
- Keluarga Karaoke
- Hidayahmu Ramadhan
- Kopi Sentul Mocha Santorini
- Puasa Oh Puasa (Astro Ceria & Maya HD)
- Syurga Di Wajahmu
- Kau Aku Kita (Lestary TV3)
- Suami Tanpa Cinta (Akasia)
- Abang Sado Jemur Kain (Iris TV3)
- Syurga Nur (Akasia TV3)
- Anakku Diva
- Suami Tanpa Cinta
- Jawatankuasa Kampung Kalut(J.K.K.) - Episod Hari Keluarga

Telemovie / Telefilem :
- Ikatan (RTM)
- Bejalai
- Cinta Vlog (TV9
- Isteriku Ms Sally
- Aku Bukan Orang Gaji
- Bila Cinta Berbunga
- Sayang Suria
- Cinta & Coklat
- Hilangnya Kasih
- Suami Tanpa Cinta Raya
- Kau Aku Kita Raya
- Tragedi Duit Raya
- Mek Kelate

Klip Video :
- Kayangan
- Mikraj Cinta

Demikianlah artikel saya mengenai Biodata Janna Nick Penuh daripada pelbagai sumber yang admin kumpulkan. Semoga dapat memberi manfaat dan pengetahuan baru mengenai pelakon idola korang, buat korang yang masih ingin tahu profile pelakon lainnya sila baca artikel lain di blog ni. Dan sekali lagi terimakasih sudah membaca Profil Janna Nick.

Baca juga : Biodata Penuh Justin Bieber
Baca juga : Biodata Penuh Selena Gomez

Baca Juga :

Biodata Penuh Janna Nick 2019 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Rusin
 
/* script Youtube Responsive */