Biodata Penuh Faizz Nur 2019

Biodata Faizz Nur ialah maklumat yang akan admin kongsikan pada hari ini penuh dengan foto profil, facebook, instagram dan twitter Faizz Nur  dan juga tak tertinggal agama dan siapa nama isteri daripada Faizz Nur juga nak admin kongsikan kepada korang semua. Buat korang yang sangat meminati Faizz Nur jangan sampai terlewat maklumat Biodata dan Profile Penuh pelakon kesukaan korang dibawah ni. Baca juga : Biodata dan Gambar Sasha Abdul Aziz.

Biodata Penuh Faizz Nur 2016

Gambar perkahwinan Faizz Nur memang ramai sangat dicari di internet terutama oleh para netizen yang mahu mencari maklumat perihal news Faizz Nur. Selain daripada foto juga para peminatnya mencari maklumat nama penuh, apa hobi, tarikh lahir, makanan kegemaran, minuman favorite, wang sumbangan anak faizz nur, anak bongsu faizz nur, kereta pajero yusnida , Fairuz Nizam Husain dan Nova Safitri Azhari, isu majlis pernikahan mewah, janji faizz nur terhadap anak yatim piatu, Foto Anak Yatim Piatu Nur Firuza Amira Dan Nur Firuza Aqila, nombor telefon bimbit daripada Faizz Nur juga ramai dicari di dunia maya. Untuk itulah saya akan berusaha mengkongsikan sepenuh mungkin Biodata dan Profile Faizz Nur apa saja yang nak korang ketahui dari pelbagai sumber yang dipercayai.

faizz nur profile

gambar faizz nur profile

gambar perkahwinan faizz nur

Profil Faizz Nur yang nak saya kongsikan dibawah ni akan membuat korang bertambah tahu dan mengenal lebih dalam siapa Faizz Nur ini.

Inilah Biodata Penuh Faizz Nur :

Nama Penuh            : Muhammad Faizznur Asyraf Husain
Nama Popular           : Faizz Nur
Asal                         : Selangor
Umur                        : 33 Tahun
Akaun Facebook        : Faizz Nur
Kerjaya                     : Usahawan
Jawatan                     : Co-Founder Panca Sitara Cafe
Status Perkahwinan   : Baru Berkahwin dan anak satu
Status Adik Beradik  : Adik bongsu kepada Allahyarham Fairuz Hussein (Kemalangan Pajero di Lebuhraya DUKE Mei Tahun lalu)

Senarai Dakwaan Terhadap Faizz Nur :

- Menaburkan janji manis untuk menjaga dua anak perempuan arwah abangnya namun gagal berbuat demikian.
- Mendakwa RM300,000 hasil derma kilat kemalangan arwah abangnya adalah miliknya sebab wang itu masuk ke akaun bank atas namanya.
- RM300,000 derma tersebut sepatutnya digunakan untuk tujuan persekolahan dua anak perempuan abangnya namun Faizz didakwa mengggunakan wang itu untuk kepentingan diri sendiri atau kemewahan sendiri.
- Faizz Nur juga telah menyerahkan hak jagaan 2 anak perempuan abangnya kepada kakaknya Yusnida sehingga kini. Sepatutnya - Faizz Nur yang diamanahkan untuk menjaga kedua beradik tersebut.
- Yusnida mendakwa hanya RM12,000 disalurkan kepada 2 anak ini namun selebihnya daripada RM300,000 digunakan oleh Faizz.
-Untuk info terkini, selepas 3 Minggu kemalangan maut melibatkan arwah abangnya pada Mei 2015 lalu. Faizz Nur kini sudah berumah tangga dan dikurniakan seorang cahaya mata.

Dikutip dari : melvister.com

Demikianlah artikel saya mengenai Biodata Faizz Nur Penuh daripada pelbagai sumber yang admin kumpulkan. Semoga dapat memberi manfaat dan pengetahuan baru mengenai Faizznur, buat korang yang masih ingin tahu profile pelakon lainnya sila baca artikel lain di blog ni. Dan sekali lagi terimakasih sudah membaca Faizz Nur Profile.

Baca juga : Biodata Nelydia Senrose
Baca juga : Biodata Aiman Tino

Baca Juga :

Biodata Penuh Faizz Nur 2019 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Rusin
 
/* script Youtube Responsive */