Biodata Penuh Elvina Mohamad 2019

Biodata Pelakon Elvina Mohamad ialah maklumat yang akan admin kongsikan pada hari ini penuh dengan foto profil, facebook, instagram dan twitter Elvina Mohamad  dan juga tak tertinggal agama dan siapa nama kekasih daripada Elvina Mohamad juga nak admin kongsikan kepada korang semua. Buat korang yang sangat meminati Elvina Mohamad jangan sampai terlewat maklumat Biodata dan Profile Penuh Pelakon kesukaan korang dibawah ni. ( Baca juga : Iqbal Iqnada Ceria Popstar 2 )

Biodata Penuh Elvina Mohamad 2017

Gambar Elvina Mohamad memang ramai sangat dicari di internet terutama oleh para peminatnya yang memang sangat mengidolakan Pelakon comel yang satu ni. Selain daripada foto juga para peminatnya mencari maklumat nama penuh, apa hobi, tarikh lahir, makanan kegemaran, minuman favorite, filem kegemaran, lagu dan penyanyi / band kegemaran, biografi Elvina Mohamad, gambar terbaru Elvina Mohamad, Elvina Mohamad wikipedia, agama Elvina Mohamad, elvina mohammad instagram, elvina dayana, biodata elvina cinta si wedding planner, amirul faqeem32, haris zainuddin39, biodata amirul faqeem, mariam alisa sinopsis, elvina teylv elvinamohamad instagram biodata, bahkan sampai nombor telefon bimbit daripada Elvina Mohamad juga ramai dicari di dunia maya. Untuk itulah saya akan berusaha mengkongsikan sepenuh mungkin Biodata dan Profile Elvina Mohamad apa saja yang nak korang ketahui dari pelbagai sumber yang dipercayai.

elvina mohamad profile penuh

biodata lengkap elvina mohamad

Profil Elvina Mohamad pelakon drama Kungfu Kaw yang nak saya kongsikan dibawah ni akan membuat korang bertambah tahu dan mengenal lebih dalam pelakon kegemaran korang yang memang sangat cantik dan sangat sangat berbakat ini. Kemampuan lakonannya sudah tidak diragukan lagi dengan kejayaannya melakonkan setiap peranan yang beliau mainkan di setiap drama / filem yang Elvina Mohamad lakonkan.

Inilah Biodata Penuh Elvina Mohamad :

Nama Penuh         : Norzalina Mohamad
Nama Popular       : Elvina Mohamad
Nama Lain            : Elvina Teylv, Elvina Dayana
Tarikh Lahir           : 25 Januari 1995
Umur                    : 24 tahun
Asal                     : Teluk Intan, Perak
Agama                 : Islam
Kerjaya                 : Pelakon dan Model
Akaun Instagram  : @elvinamohamad
Akaun twitter        : @elvinateylv25
Akaun Facebook   : https://www.facebook.com/ElvinaMohamad/

Drama Televisyen Yang Dilakonkan Elvina Mohamad :

- Baby Ana Milik Siapa? (2014)
- Anak Ke-5 (2015)
- Cinta Si Wedding Planner (2016)
- Mariam Alisa (2016)
- Kungfu Kaw  (2017)

Demikianlah artikel saya mengenai Biodata Elvina Mohamad Penuh daripada pelbagai sumber yang admin kumpulkan. Semoga dapat memberi manfaat dan pengetahuan baru mengenai pelakon idola korang, buat korang yang masih ingin tahu profile pelakon lainnya sila baca artikel lain di blog ni. Dan sekali lagi terimakasih sudah membaca Elvina Mohamad Profile.

Baca juga : Biodata Nelydia Senrose
Baca juga : Biodata Uqasha Senrose

Baca Juga :

Biodata Penuh Elvina Mohamad 2019 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Rusin
 
/* script Youtube Responsive */