Biodata Penuh Hisyam Hamid Pelakon Sayang Papa Saya Tak 2019

Biodata Pelakon Hisyam Hamid ialah maklumat yang akan admin kongsikan pada hari ini penuh dengan foto profil, facebook, instagram dan twitter Hisyam Hamid  dan juga tak tertinggal agama dan siapa nama isteri daripada Hisyam Hamid juga nak admin kongsikan kepada korang semua. Buat korang yang sangat meminati Hisyam Hamid jangan sampai terlewat maklumat Biodata dan Profile Penuh Pelakon kesukaan korang dibawah ni. Baca juga : Biodata Faizz Nur.

Biodata Penuh Hisyam Hamid Pelakon Sayang Papa Saya Tak 2017

Gambar Hisyam Hamid body memang ramai sangat dicari di internet terutama oleh para peminatnya yang memang sangat mengidolakan Pelakon drama Sayang Papa Saya Tak yang satu ni. Selain daripada foto juga para peminatnya mencari maklumat nama penuh, apa hobi, tarikh lahir, makanan kegemaran, minuman favorite, filem kegemaran, lagu dan penyanyi / band kegemaran, Hisyam Hamid family, anak Hisyam Hamid, keluarga Hisyam Hamid, biografi Hisyam Hamid, profil dan latar belakang Hisyam Hamid, gambar terbaru Hisyam Hamid, Hisyam Hamid wikipedia, hisyam hamid keluarga dan isteri, hisyam hamid kemalangan, hisyam hamid birthday, hisyam hamid isteri vs tunang, abang bomba i love you, umur isteri hisyam hamid, hisyam hamid married7, anzalna dan jasmin hamid, bahkan sampai nombor telefon bimbit daripada Hisyam Hamid juga ramai dicari di dunia maya. Untuk itulah saya akan berusaha mengkongsikan sepenuh mungkin Biodata dan Profile Hisyam Hamid apa saja yang nak korang ketahui dari pelbagai sumber yang dipercayai.

biodata hisyam hamid dan emma maembong

hisyam hamid body

Profil Hisyam Hamid Pelakon Hensem yang nak saya kongsikan dibawah ni akan membuat korang bertambah tahu dan mengenal lebih dalam Pelakon kegemaran korang yang memang sangat sangat berbakat ini. Kemampuan lakonannya sudah tidak diragukan lagi dengan kejayaannya melakonkan setiap peranan yang beliau mainkan di setiap drama / filem yang Hisyam Hamid lakonkan.

Inilah Biodata Penuh Hisyam Hamid :

Nama Penuh      : Hisyam Bin Hamid
Nama Popular    : Hisyam Hamid
Tempat lahir       : Hospital Kandang Kerbau, Singapura
Tarikh lahir         : 10 Oktober 1985
Umur                 : 33 tahun
Asal                   : Singapura
Agama               : Islam
Keluarga             : Berkahwin mempunyai 2 orang anak
Nama Isteri        : Rosmawati Hanafi (umur 35 tahun)
Kerjaya               : Pelakon dan Model
Akaun Twitter      : @HisyamHamid7
Akaun Instagram : @hisyamhamid7
Akaun Facebook  : https://www.facebook.com/HisyamHamidFC

Drama Lakonan Hisyam Hamid :

- Cut Amirah
- Ariana Rose
- Tuan Rumah Pembantu Rumah
- Memori Cinta Suraya berlakon sebagai Megat Rayyan
- Isteri vs Tunang berlakon sebagai Zaim Azfar
- Imam Mudaku Romantik berlakon sebagai Muhammad Faqih
- Stawberi Karipap Series
- Abang Bomba I Love You berlakon sebagai Rayqal
- Tanah Kubur 11
- Mukhlis 2 berlakon sebagai Mukhlis
- Sayang Papa Saya Tak ? berlakon sebagai Farish

Demikianlah artikel saya mengenai Biodata Hisyam Hamid Penuh daripada pelbagai sumber yang admin kumpulkan. Semoga dapat memberi manfaat dan pengetahuan baru mengenai pelakon idola korang, buat korang yang masih ingin tahu profile pelakon lainnya sila baca artikel lain di blog ni. Dan sekali lagi terimakasih sudah membaca Profil Hisyam Hamid.

Baca juga : Biodata Emma Maembong
Baca juga : Biodata Aiman Tino

Baca Juga :

Biodata Penuh Hisyam Hamid Pelakon Sayang Papa Saya Tak 2019 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Rusin
 
/* script Youtube Responsive */