Biodata Penuh Mawar Rashid 2019

Biodata Pelakon Mawar Rashid ialah maklumat yang akan admin kongsikan pada hari ini penuh dengan foto profil, facebook, instagram dan twitter Mawar Rashid  dan juga tak tertinggal agama dan siapa nama kekasih daripada Mawar Rashid juga nak admin kongsikan kepada korang semua. Buat korang yang sangat meminati Mawar Rashid jangan sampai terlewat maklumat Biodata dan Profile Penuh Pelakon drama Suamiku Paling Sweet kesukaan korang dibawah ni.

Biodata Penuh Mawar Rashid 2017

Gambar Mawar Rashid memang ramai sangat dicari di internet terutama oleh para peminatnya yang memang sangat mengidolakan Pelakon comel yang satu ni. Selain daripada foto juga para peminatnya mencari maklumat nama penuh, apa hobi, tarikh lahir, makanan kegemaran, minuman favorite, filem kegemaran, lagu dan penyanyi / band kegemaran, keek mawar rashid, ketinggian dan berat mawar rashid, umur mawar rashid, biografi Mawar Rashid, gambar terbaru Mawar Rashid, Mawar Rashid wikipedia, agama Mawar Rashid, mawar rashid instagram, mawar rashid seksi, adik beradik mawar rashid, mawar rashid peluk kekasih, instagram59, mawar fareeda, mawar rashid dan kekasih 2016, mawar fizo, ibu mawar rashid, mawar rashid wiki, mawar rashid drama, mawar rashid accident11, mawar rashid masuk uitm, dewi remaja, mawar rashid bertudung, bahkan sampai nombor telefon bimbit daripada Mawar Rashid juga ramai dicari di dunia maya. Untuk itulah saya akan berusaha mengkongsikan sepenuh mungkin Biodata dan Profile Mawar Rashid apa saja yang nak korang ketahui dari pelbagai sumber yang dipercayai.

biodata profile mawar rashid 2017

gambar mawar rashid bertudung

gambar mawar rashid seksi

gambar mawar rashid pelakon suamiku paling sweet

Profile Mawar Rashid pelakon drama Suamiku Paling Sweet yang nak saya kongsikan dibawah ni akan membuat korang bertambah tahu dan mengenal lebih dalam pelakon kegemaran korang yang memang sangat cantik dan sangat sangat berbakat ini. Kemampuan lakonannya sudah tidak diragukan lagi dengan kejayaannya melakonkan setiap peranan yang beliau mainkan di setiap drama / filem yang Mawar Rashid lakonkan.

Inilah Biodata Penuh Mawar Rashid :

Nama Penuh        : Wan Mawar Shaputri Binti Wan Abdul Rashid
Nama Popular      : Mawar Rashid
Tarikh Lahir          : 3 April 1995
Umur                   : 24 tahun
Asal                     : Kelantan
Agama                 : Islam
Tinggi                  : 160 cm
Berat                    : 45 kg
Kerjaya                 : Pelakon dan Model
Akaun Instagram   : @mawarashid
Akaun twitter        : @mawarashid
Akaun Facebook    : https://www.facebook.com/mawarashidfp/
Akaun Keek           : https://www.keek.com/profile/mawarashid

Drama Televisyen Yang Dilakonkan Mawar Rashid :
- Tundukkan Playboy Itu sebagai Elfira
- Super Gameboy
- Suamiku Paling Sweet (2017) sebagai Qisya Iris

Telemovie Yang Dilakonkan Mawar Rashid :
- Rajuk (2017) - Skrin Di9

Filem Yang Dilakonkan Mawar Rashid :
- Usop Wilcha

Demikianlah artikel saya mengenai Biodata Mawar Rashid Penuh daripada pelbagai sumber yang admin kumpulkan. Semoga dapat memberi manfaat dan pengetahuan baru mengenai pelakon idola korang, buat korang yang masih ingin tahu profile pelakon lainnya sila baca artikel lain di blog ni. Dan sekali lagi terimakasih sudah membaca Mawar Rashid Profile.

Baca juga : Biodata Emma Maembong
Baca juga : Biodata Aiman Tino

Baca Juga :

Biodata Penuh Mawar Rashid 2019 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Rusin
 
/* script Youtube Responsive */