Biodata Penuh Sari Yanti 2019

Biodata Pelakon Sari Yanti ialah informasi yang akan admin share pada hari ini penuh dengan foto profil, facebook, instagram dan twitter Sari Yanti  dan juga tak tertinggal agama dan siapa nama kekasih daripada Sari Yanti juga nak admin kongsikan kepada korang semua. Buat korang yang sangat meminati Sari Yanti jangan sampai terlewat maklumat Biodata dan Profile Penuh Pelakon kesukaan korang dibawah ni. ( Baca juga : Biodata Remy Ishak )

Biodata Penuh Sari Yanti 2017

Gambar Sari Yanti memang ramai sangat dicari di internet terutama oleh para peminatnya yang memang sangat mengidolakan Pelakon comel yang satu ni. Selain daripada foto juga para peminatnya mencari maklumat nama penuh, apa hobi, tarikh lahir, makanan kegemaran, minuman favorite, filem kegemaran, lagu dan penyanyi / band kegemaran, biografi Sari Yanti, gambar terbaru Sari Yanti, Sari Yanti wikipedia, biodata jep sepahtu, suami sari yanti, anak sari yanti, sari yanti dan jep sepahtu, sari yanti cerai, sari yanti jep, sari yanti suami, sari yanti dan jep sepahtu, sari yanti umur, twitter jep sepahtu, sari yanti facebook, sari yanti tinggi, bahkan sampai nombor telefon bimbit daripada Sari Yanti juga ramai dicari di dunia maya. Untuk itulah saya akan berusaha mengkongsikan sepenuh mungkin Biodata Sari Yanti apa saja yang nak korang ketahui dari pelbagai sumber yang dipercayai.

biodata lengkap sari yanti 2017

gambar sari yanti terbaru


Profile Sari Yanti pelakon drama Cik Serba Tahu yang nak saya kongsikan dibawah ni akan membuat korang bertambah tahu dan mengenal lebih dalam pelakon kegemaran korang yang memang sangat cantik dan sangat sangat berbakat ini. Kemampuan lakonannya sudah tidak diragukan lagi dengan kejayaannya melakonkan setiap peranan yang beliau mainkan di setiap drama / filem yang Sari Yanti lakonkan.

Inilah Biodata Penuh Sari Yanti :

Nama Penuh      : Sari Yanti Mohamad Nazari
Nama Popular    : Sari Yanti
Nama Lain         : Sari
Kelahiran           : Kuala Pilah, Negeri Sembilan, Malaysia
Tarikh Lahir        : 9 November 1984
Umur                 : 34 tahun
Asal                   : Kuala Lumpur, Malaysia
Agama               : Islam
Kerjaya              : Pelakon
Adik Beradik       : Anak Kedua daripada Tiga Beradik
Pasangan            : Jep Sepahtu
Anak                   : 2 Anak
Pendidikan     :  Diploma Pengajian Perniagaan Universiti Tenaga Nasional (UNITEN).
Akaun Instagram   : @sariyanti
Akaun twitter         : @sariyantimn
Akaun Facebook    : https://www.facebook.com/Sari-Yanti-1750787321842024/

Drama Televisyen Yang Dilakonkan Sari Yanti :

- Mail & Sudin Sambut Ramadan
- Kisah Kaisara
- Annisa
- Jawatan Kuasa Kalut
- Cik Serba Tahu  sebagai Aerna Isyqee

Filem Yang Dilakonkan Sari Yanti :

- Impak Maksima
- Misteri Jalan Lama

Demikianlah artikel saya mengenai Biodata Sari Yanti Penuh daripada pelbagai sumber yang admin kumpulkan. Semoga dapat memberi manfaat dan pengetahuan baru mengenai pelakon idola korang, buat korang yang masih ingin tahu profile pelakon lainnya sila baca artikel lain di blog ni. Dan sekali lagi terimakasih sudah membaca Sari Yanti Profile.

Baca juga : Biodata Emma Maembong
Baca juga : Biodata Uqasha Senrose

Baca Juga :

Biodata Penuh Sari Yanti 2019 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Rusin
 
/* script Youtube Responsive */